كيانكيان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

از من براي تو ...

ماجراهاي به دنيا آمدن كيان

1391/4/11 3:23
نویسنده : مامان كيان
848 بازدید
اشتراک گذاری

از دوران بارداري بگم كه تا 8 ماهگي بدون هيچ نوع مشكل بارداري همه چيز به خوبي و خوشي گذشت تا روز 3 بهمن كه همگي به همراه خاله ها خونه مامان جمع بوديم براي پختن شيريني و باقلواي زايمان من كه قرار بود تاريخ 20 بهمن باشه و من هم به اين اميد كه حالا  دو سه هفته اي وقت دارم هنوز نه ساك بسته بودم و نه سرويس خواب بچه آماده بود.اون روز خونه مامان خيلي خوش گذشت ساعت 3 بامداد بود كه برگشتبم خونه و من روي كاناپه دراز كشيده بودم كه... ديگه پچلمون طاقتش تموم شده بود و خواست كه بياد تو اين دنيا .آماده شديم زنگ زديم به مامان جريانو گفتيم اون هم سريع با امير اومدن خونمون و راه افتاديم به سمت بيمارستان و خلاصه تا رسيديم بيمارستان البته با سرعت 150 تا170 كه البته شانس آورديم كه كلا خودمون سالم رسيديم تا بيمارستان  ساعت 7 پسرم در بيمارستان دي توسط دكتر ميرزايي به دنيا اومد.             اين بود داستان شروع بهترين روز زندگيم .فرشته كوچولوي من وزنش2 كيلو 560 گرم و قدش  46 بود وقتي گذاشتنش تو بغلم انگار دنيا مال من بود محمد كه اينقدر ذوق مرگ بودو محو بچه شده بود كه يادش رفته بود فيلم ازش بگيره.                                                                                                                   

و اين بود حكايت عاشقي من و بابا محمد                                                                                                                                                                    اينم عكس كيان تو بيمارستان                                                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نم نم باران
17 تیر 91 15:23
من شما رو لینکیدم
من فاطمه ام

سلام عزيزم خوبي ؟ تو هم وب قشنگي داري ممنون كه بهم سر ميزني